Modul-System introducerer Bluetooth Asset Tracker til at beskytte værdifuldt udstyr

-

Gøteborg, 24-01-2024 – Modul-System, en førende leverandør af bilindretning og udstyr til erhvervskøretøjer, glæder sig over at kunne annoncere lanceringen af sin seneste innovation – Bluetooth Asset Tracker. De lette og holdbare trackere er designet til at hjælpe virksomheder og fagfolk med at forhindre tab eller tyveri af deres mest værdifulde genstande. Ud over at kunne spore genstande i realtid, kan disses regelmæssige vedligeholdelsesplaner indstilles, og advarsler kan modtages via kundeportalen. Værktøj, som ikke er udstyret med en tracker, kan dog også bruge denne funktion, således at der oprettes en fortegnelse over alt værdifuldt udstyr samt kommende inspektioner.

"Vi er overbeviste om, at Asset Tracker vil skabe værdi for vores kunder, idet udstyret beskyttes og vedligeholdelsesdokumentationen strømlines," siger Thomas Johansson, vice president for Modul-System.

Vigtige funktioner:

Sporing i realtid: Ved brug af Bluetooth-teknologi kan Asset Tracker tilbyde realtidssporing af en flådes udstyr. Du skal aldrig bekymre dig om at miste et værktøj igen, idet trackeren giver øjeblikkelig besked via mobilappen – Modul-Connect – eller et kontaktpanel med display, når en genstand mangler.

Sidst sete position: I det uheldige tilfælde, at der mangler et værktøj, registrerer Modul-Connect trackerens sidst sete position. Denne funktion hjælper brugerne med at navigere tilbage til dét sted, hvor de mistede værktøjet.

Modul-Connect kundeportal: Få adgang til kundeportalen, så du effektivt kan administrere og planlægge vedligeholdelsen af din flådes værktøjer. Sikr optimal ydeevne ved at indstille hyppigheden af jeres vedligeholdelsesopgaver. Portalen indeholder også en kortfunktion i realtid, så du kan overvåge alle flådens værktøjer. Følg trackerne, og identificér hurtigt eventuelle manglende værktøjer, så du kan opnå forbedret kontrol og sikkerhed.

Forsikringsdokumentation: Forbedr din forsikringsproces ved at vedhæfte billeder og serienumre af dit udstyr i kundeportalen eller i appen, så du nemt kan få adgang til dem. Disse oplysninger er afgørende, når du kontakter dit forsikringsselskab i tilfælde af tab af værktøj.

"Vores Asset Tracker beskytter ikke kun flådens værktøjer, men adresserer også omkostningseffektivitet, som er et yderst vigtigt emne. Udgifterne i forbindelse med tab af udstyr og de efterfølgende forsinkelser i arbejdet, fordi man ikke har det rigtige værktøj ved hånden, er betydelige for flåder, som er afhængige af deres udstyr i den daglige drift. Vores Asset Tracker er en gamechanger for fagfolk, som er afhængige af deres værktøj i det daglige arbejde, og den er en vigtig tilføjelse til alt udstyr," siger Thomas Johansson.

Modul-Systems Bluetooth Asset Tracker er designet til at kunne klare krævende opgaver med sit vandtætte og holdbare design. Denne tracker er omhyggeligt udformet til at beskytte flådens værdifulde værktøj og effektivt imødegå risikoen for tab af værktøj, samtidig med at den sikrer strømlinede og effektive vedligeholdelsesprocesser. Sæt din lid til Modul-Connect Bluetooth Asset Tracker og få en perfekt blanding af pålidelighed og innovation i den daglige flådedrift.